Information til dig som ny patient:

Som ny patient skal du huske dit sygesikringsbevis, så du bliver korrekt oprettet i vores system. Du forventes at betale med Dankort, VISA/Dankort, Mobilepay eller kontant efter hver endt behandling.

Generel information:

Vi tager imod tidsbestilling og afbud pr. telefon indenfor vores telefontid. Udenfor telefontiden kan du melde afbud pr. mail via hjemmesiden.

Der kan ikke bestilles tid på mail.

Hvis du er forhindret i at møde op til en aftalt tid, bedes du melde afbud hurtigst muligt, så vi kan tilbyde tiden til en anden. Sidste frist for afbud er 2 timer før en aftalt tid. Hvis denne frist overskrides, er vi berettiget til at opkræve et udeblivelsesgebyr.

Hvis du oplyser dit mobilnummer, kan vi sende dig en gratis påmindelse om den aftalte tid via SMS.

Vi gør altid vores bedste for at overholde dagens aftalte tider. Er vi forsinkede, prøver vi – så vidt det er muligt – at orientere dig på forhånd. Vi forventer naturligvis også, at du kommer til tiden, mest af hensyn til den næste patient.

Hvis du har brug for akut behandling i weekend eller på Helligdage, kan du kontakte

Tandlægevagten i Århus på tlf. 40 51 51 62.

 

Nyttige links: